cümle.

neden öyle olduğunu bilmiyorum: bazen tek bir cümle bizi aylarca, yıllarca, hatta kimi zaman ömrümüzün sonuna dek takip edebiliyor. bu, bir müjdeli haber, büyük bir hayal kırıklığının ifadesi, yahut kalbimizi kıran birkaç kelime olabiliyor. bir ok gibi saplanıyor o cümle yüreğimize ve o oku tek hamleyle çıkarsak da yarası kapanmıyor. kanamasa da kapanmıyor. ve o cümle içimizde dönüp dolaşıyor, bir canlı gibi kendini sürekli hatırlatıyor. ne garip, değil mi..

4 Kommentare zu „cümle.

    1. Teşekkür ederim, iyiyim. Siz nasılsınız yazışmayalı? Kardeşim de iyi olmak için çabalıyor, arada tökezlese de, öyle diyelim. Sağ olun. Bu arada, hayırlı Ramazanlar diliyorum.

      1. Çok teşekkür ediyorum/iyi diyelim iyi olalım.Sizede hayırlı Ramazanlar diliyorum.kardeşinize şifa diliyorum.işinize dönmenize inanılmaz mutlu oldum/bilin istedim.Türkiye’ye geldiniz de körfezde bir evinizin olduğunu da unutmayın.bayrama kavuşmayı bayram da buluşmayı dileyerek bereketli ramazanlar diliyorum.

Hinterlasse einen Kommentar