bir bildiği.

Allah’ım
senden bir ricam var
kuşlarım cennet kuşu olabilir mi?

cennete girer miyim bilmiyorum
korku ile ümit arası neresiyse oradayım
ama lütfen kuşlarım cennetlik olsun
olur mu?

bu senin için zor değil
biliyorum

senin için birsürü başka şey de zor değil
onu da biliyorum
mesela kardeşimi iyileştirmek veya gözyaşlarımı silmek
veya dışarıdaki birsürü acıyı dindirmek
yapmıyorsun bunu bazen
sendeliyoruz bu yüzden
neden bilmiyorum ama iyileştirmiyorsun kardeşimi
ve birsürü başka insanı

bir bildiğin var değil mi
sana güveniyorum..

Kommentar verfassen

