inci.mercan.

– Nasılsın?

– İncinmemeyi de öğrenebilecek miyim acaba? İncitenler genelde incitme niyetiyle yapmıyor bunu, bu yüzden onlara incittiklerini hissettirmek istemiyorum. Kötü bir niyetle yapmadıkları şeyin vicdan azabını neden çeksinler ki?

Ama inciniyorum işte. Böyle de bir gerçek var, yüzleşmem gereken, kimseye bildirmeden. Ne zaman incinsem, vakt-i zamanında kırılan kalbimin, sandığım gibi tamir edilmediğini fark ediyorum. En ufak dokunuşta sarsılması başka türlü açıklanamaz. Aşmak istiyorum artık bunları. Yaratıcının sözüne açılmak var iken kalbimi kulların incitici sözlerine yem etmek istemiyorum. Anlıyor musun? Anlıyor musun derdimi?

Kommentar verfassen

