brustkorb.

Nefsimin içinde sadece arzu ve ihtiraslarım yok
Nefsimin içinde korku ve öfkelerim
panik ve engellerim de var
En çok bunlarla boğuşuyorum

Nefret dağını delmiş olabilirim
Sevgi vaadisine ulaştığımı kim söyleyebilir?

Bir ses işitiyorum, bir ses daha.
Sonra upuzuuun bir derinlik
Resimleşiyor bütün dünyevi realitem
Boynumdaki ve göğsümdeki
beni korumasa nice olurdu halim kim bilir

Damağıma yapışan kelimeleri canlandıramıyorum
Çünkü söz de O’nun elinde.
Biraz daha yaşarsam daha güzel odalardan
geçecekmişim gibi hissediyorum.
Kuşlar bütün bu endişelerden uzak
bakışıyorlar, fıtratlarıyla.

Engin bir gerçek var.
Belki bir gün sevdiğimin denizine açılmak nasip olur.

Kommentar verfassen

